Pages

22 December 2017

Hilangkan Parut Jerawat Dengan Langkah Mudah Ini

Bila dah selesai dengan masalah jerawat, ada lagi masalah yang menghantui diri kita. Jerawat sudah semakin berkurangan tapi bekas ataupun parut jerawat pulak yang tinggal. Ya ampun stress lagi sebab nak hilangkan parut jerawat 

hilangkan parut jerawat dengan langkah mudah ini


Maka bermula la episod mencari produk produk kecantikan yang terdapat di pasaran untuk menghilangkan parut jerawat ini. Tetapi AWAS!! Jangan sampai tersalah pilih kosmetik sehingga mengakibatkan kulit wajah kembali bermasalah. Mimpi ngeri kot kalau jadi macamni kan.

Jadi disini Balkis akan kongsikan bagaimana untuk meghilangkan kesan parut jerawat dengan mudah dan yang paling penting ianya adalah selamat. Apa maksud selamat disini? Ianya menunjukkan bahawa cara yang digunakan tidak memberikan kesan sampingan terhadap kulit kita dan kulit dapat bertindak balas dengan baik bagi menghasilkan sel yang baru.

HILANGKAN PARUT JERAWAT DENGAN LANGKAH MUDAH INI

1) Vitamin E

hilangkan parut jerawat dengan langkah mudah


Vitamin E merupakan vitamin yang popular untuk membantu dalam menghilangkan masalah parut jerawat. Bukan itu sahaja, Vitamin E  dapat membantu menyembuhkan luka dengan cepat, memperbaiki tekstur kulit yang rosak dan melancarkan peredaran darah.

Fungsi Vitamin E membantu memelihara sel-sel yang terdedah kepada radikal bebas agar tidak rosak.
Kandungan utama Vitamin E adalah semulajadi yang dijamin selamat untuk kulit kita.

2) SR Vita-C Plus

hilangkan parut jerawat dengan lebih mudah

Vitamin C berfungsi membantu dalam pembentukan kolagen. Dengan pengambilan vitamin c yang konsisten, kulit akan menjadi lebih cerah, anjal dan halus. Parut jerawat menjadi semkin kecut, cerah dan melindungi kulit rosak dari sinar UV

3) ESP

hilangkan parut jerawat dengan langkah mudah ini

ESP adalah minuman berprotein yang membantu dalam membina sel-sel kulit yang baru bagi menggantikan sel kulit kita yang telah mati. ESP mengandungi 9 jenis asid amino yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dihasilkan secara semulajadi oleh badan kita

Di antara fungsi ESP adalah : 
  • Menyembuhkan luka jerawat dengan cepat
  • Menghasilkan kulit baru yang lebih sihat dan segar
  • Mencerahkan kesan gelap kesan jerawat dan tona kulit yang lebih sekata
  • Mengandungi isoflaven yang baik untuk hormon kulit 
Protein yang lengkap akan membantu membina sel-sel tubuh yang sihat. Ini kerana sel yang sihat akan lebih mdah menyerap vitamin dan juga nutrient.


4) Collagen Powder

hilangka parut jerawat dengan langkah mudah ini

Collagen Powder memberikan kelembapan pada kulit, jadinya kulit yang bermasalah akan cepat sembuh dan parut jerawat semakin pudar.Kulit menjadi lebih tegang sekaligus dapat mengelakkan proses penuaan sebelum tiba masanya.

Mari Balkis kongsikan pengalaman mereka  yang berjaya konsisten dengan vitamin Shaklee bagi mengatasi masalah parut jerawat 

hilangkan parut jerawat dengan langkah mudah ini



hilangkan parut jerawat dengan langkah mudah ini



Untuk dapatkan Set Vitamin ini   dan konsultansi yang betul mengenai panduan makan supplemen ini, boleh hubungi Balkis di : 

Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390 
Instagram : Siti Balkis







No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com