Pages

2 December 2017

Promosi Bulan Disember 2017

Alhamdulillah..nampaknya tahun 2017 bakal berakhir. Sekarang kita telah sampai ke penghujung tahun iaitu bulan Disember 2017. Apa yang menarik pada bulan Disember ni agaknya ye..



Bulan Disember ini, Shaklee ada promosi best kaw kaw punya. Nak tahu apa dia? Pastikan baca entry ini sehingga habis.

1) Promosi Vivix

promosi bulan disember 2017-vivix


Kali ini sekali lagi Shaklee mengadakan promosi Vivix secara besar-besaran. Apa yang best mengenai promosi kali ini? Ianya agak istimewa untuk pelanggan setia Vivix di mana jika anda membeli 6 botol vivix, and layak untuk mendapat percuma sebotol Vivix. Untung sangat kan.

Manakala jika anda membeli 2 botol Vivix, anda layak menerima diskaun sebanyak 5%. Best tak promosi kali ini? Harusla best sangat. Jadi jangan lepaskan peluang best di Bulan Disember ini.

2) Promosi Vitalea for Kids

promosi bulan disember 2017 - vitalea for kids


Bagi yang ada anak kecil yang sangat mengemari Vitalea for Kids inilah masa yang di tunggu. Bulan ini juga jika anda membeli Vitalea for kids sebanyak 3 botol, anda layak menerima 1 botol percuma Vitalea for kids. Menarik bukan? Sesuai jugak bagi ibu bapa yang baru hendak mencuba memberikan anak mereka Vitalea ini

Pasti sangat digemari oleh anak -anak kerana rasa anggur yang enak. Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk memberikan multivitamin yang terbaik untuk anak anak kita.

Selain itu jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan vitamin Nutriferon yang baik untuk imunisasi badan kita dan juga kanak kanak. Jika anda mempunyai anak-anak yang kerap demam, batuk dan selsema memang digalakkan untuk mengambil Nutriferon sebagai makanan tambahan.

nutriferon shaklee


Ianya dapat meningkatkan antibodi anak anak kita yang semakin membesar. Bukan sahaja kanak kanak, orang dewasa pun digalakkan mengambil Nutriferon jika demam, batuk dan selsema.

Nutriferon kali ini adalah last batch yang dikeluarkan oleh Shaklee kerana selepas kehabisan stok ini, pihak Shaklee Malaysia terpaksa menunggu sehingga setahun untuk mendapatkan kembali stok Nutriferon ini.

Untuk penggemar Collagen Powder Shaklee, berita baik kerana stok Collagen telah berada di pasaran. Jadi anda boleh dapatkan dengan Balkis.

collagen powder shaklee


Ingin  memiliki set supplement Shaklee seperti di atas?  Boleh saja hubungi Balkis

Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390 
Fb : Siti Balkis 
Fb Page : Anggun Blossom Beauty Care 
Instagram : Siti Balkis




No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com