Pages

18 October 2017

Kelas Borak-Borak Blogspot

Selamat menyambut hari deepavali kepada semua penganut agama hindu. Cuti- cuti kali ini apa agaknya aktiviti anda semua? Mesti ada yang luangkan masa bersama keluarga pergi berjalan ataupun bercuti. Ditambahkan lagi dengan keadaan cuti sekolah, maka mesti ramai yang sambung cuti sehingga hujung minggu ini.

Cuti kali ini Balkis berpeluang menyertai kelas borak-borak blogspot anjuran Supermom Group. Kelas kali ini lebih fokus kepada bagaimana mengurus masa ditempat kerja dengan dirumah dan juga cara menulis blog yang betul.


Berbaloi-baloi sangat menyertai kelas ini kerana penceramah bagi kelas kali ini memang mereka yang pakar dalam bidang blog dan pengurusan masa.

Untung buat bisnes Shaklee ini sebenarnya kerana kita dikelilingi oleh mentor-mentor Shaklee yang sentiasa membantu downline yang baru hendak membina bisnes dengan Shaklee. Mereka sentiasa memberikan tunjuk ajar tanpa pernah jemu.



Menarik kan? Siap ada  kelas bimbingan untuk downline yang baru hendak bermula. Jadi bagi anda yang ingin membuat bisnes bersama Shaklee, tidak perlu gusar kerana anda tidak akan berseorangan dalam membina bisnes anda sendiri.

Rugi sangat jika anda tidak merebuat peluang sebegini kerana kebiasannya kelas-kelas ini berbayar jika diambil di luar. Tetapi jika anda menyertai bisnes bersama Shaklee, kebanyakkan kelas bimbingan diadakan secara PERCUMA.

Jadi, sila rebut peluang di depan mata anda kerana mentor-mentor Shaklee sentiasa akan mencurahkan ilmu yang mereka ada.



Berminat untuk menyertai bisnes Shaklee bermodalkan RM79.50? Boleh hubungi Balkis di sini :

Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390
Fb  : Siti Balkis
Instagram : Siti Balkis

No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com