Pages

5 March 2023

Komuniti Bisnes Shaklee Sangat Best

 



Masuk tahun ini, sudah 10 tahun saya bersama dengan Shaklee. Satu jangka masa yang agak panjang bersama dengan produk ini. Saya bermula dengan Shaklee hanyala sebagai pengguna sahaja. Bermula dengan Set Berpantang Shaklee untuk anak pertama saya sehinggala beberapa tahun kebelakanagan ini menceburi bisnes Shaklee pula. 

Saya ini bukan la seorang yang pandai berbisnes. Jadi bila hendak mula berbisnes, agak kaku, agak malu dan berbagai-bagai rasa la yang ada. Dengan keadaan diri yang tidak mempunyai pengetahuan dalam bisnes, saya rasa agak susah disitu. Sehinggala saya bertemu dengan upline saya Ummi Nurul Aziyana, beliau la orang yang banyak mengajar saya mengenai peluang bisnes bersama Shaklee. 

Melihatkan kesungguhan dan kesetiaan beliau dalam bisnes Shaklee ini, maka saya jadi semakin yakin untuk bersama bisnes ini. Alhamdulillah dengan bisnes ini juga saya dapat side income selain bersama dengan kerja hakiki saya. 



Jujurnya bisnes Shaklee ini mudah saja. Hanya berbisnes dari rumah dan tidak perlu mengeluarkan modal  yang besar seperti bisnes yang lain. Daripada bisnes ini saya dapat bersosial dan mengenali rakan bisnes daripada negeri yang lain. Semuanya memberikan impak yang positif bila kita berada dalam lingkungan bisnes yang sama. Ukwah yang terjalin dalam bisnes amat saya hargai walaupaun ada masa bisnes saya bermasalah tapi kami sama-sama bangkit dan mulakan semula. 



Mereka sangat memberikan semangat untuk saya sepanjang perjalanan saya dalam bisnes ini. Biasa la adat berbisnes ada turun dan adakalanya naik. Di samping itu, yang paling saya suka adalah banyak kelas-kelas marketing dan juga kelas produk dilakukan sama ada secara offline atau online. Banyak sangat kemudahan diberikan untuk kita menambah ilmu 

Sebab  ini la saya masih bertahan dengan bisnes Shaklee bertahun lamanya bukan saja dengan produk yang berkesan, tapi disebabkan komuniti yang baik dan ikatan yang erat terjalin di antara kami.

Kalau anda berminat nak sertai team kami untuk peluang bisnes, boleh contact saya di sini. Banyak peluang menarik menarik yang Shaklee sediakan 



#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleebatucaves

No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com