Pages

14 March 2023

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee


Kurus sebelum raya?? Jeng..jeng... Ada yang berminat tak? Ramai yang teringin nak kurus kan. Tapi bagaimana la nak kurus dengan jayanya kan.. 

Ha.. nak kurus sebelum raya tahun ini tak? Jom baca saya entri saya hingga habis. Semoga bermanfaat untuk mereka yang betul-betul nak kurus kali ini. 

Tapi sebelum itu, kenapa kita susah betul nak kurus kan? Sebenarnya tak susah pun nak kurus tapi yang susah untuk konsisten. Kita kalau konsisten dalam setiap apa yang kita lakukan pasti boleh. Kalau kita betul-betul konsisten nak kurus maka pasti boleh kan. 

Tambah-tambah nak dekat bulan puasa ni kan, boleh la ambil kesempatan untuk kuruskan badan ketika bulan puasa ini. Untuk bulan puasa ini, kalau nak puasa dengan bertenaga dan tak nak lemau-lemau, boleh cuba Set Puasa Shaklee. Nak terawih pun takde mengantuk lagi. 

Di sini saya nak kongsikan tips untuk kurus sebelum raya. Kali ini bagi mereka yang betul-betul semangat nak kurus, boleh cuba Set Kurus Shaklee yang mengandungi Cinch Chocolate, Omega Guard, Lecithin dan Herb Lax



Kesemua vitamin ini dapat membantu pembakaran lemak yang lebih baik jika diambil dengan cara yang betul . Antara fungsi vitamin ini adalah :

·      Cinch Shake Chocolate – adalah pengganti hidangan yang mengandungi keperluan hidangan untuk satu portion makanan dan menjadikan badan kita lebih kenyang lama

·    Omega Guard – Asid lemak omega-3 dalam Omegaguard tu bantu bakar lemak di mana ia bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon LEPTIN. Dalam bahasa ringkasnya, hormon leptin ni akan 'memberitahu' otak kita untuk mengurangkan selera makan.

    Herb Lax – agen pembuangan yang membantu badan kita membuang toksin-toksin dalam badan setiap hari. Sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah sukar untuk membuang setiap hari. Jika kita makan setiap hari, logik nya patutla membuang setiap hari juga.

·   Lecithin -  Lecithin mempercepatkan pemecahan lemak, membantu keseluruhan proses dan hasilnya boleh meningkatkan metabolisme


Selain itu, saya akan kongsikan antara testimoni daripada pelanggan setia yang telah mencuba set ini. 




Seronok bukan bila ada kawan-kawan kita yang konsisten sungguh denganSet Kurus Shaklee kan. Kalau anda nak dapat lebih banyak info mengenai set ini, boleh rujuk entri Set Kurus Shaklee 

Nak dapatkan kesemua vitamin ini dengan cara yang   mudah dan senang? Boleh hubungi Balkis di sini : 

 Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390 atau klik dekat link wasap di bawah 

Youtube Channel : Siti Balkis

Yang berminat untuk buat duit raya dengan Shaklee pun boleh hubungi saya ye. Masih sempat lagi untuk dapat  duit raya extra pada Hari Raya nanti. 


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleebatucaves


No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com