Pages

5 March 2023

Review Projek Blogmegashaklee 1.0 Yang Sangat Best




Alhamdulillah selesai sudah minggu projek #blogmegashaklee 1.0 . Berdebar ye bila join aktiviti macamni sebab macam dah lama tak update dekat blog ini. .  Untuk projek kali ini, semua yang terlibat dikehendaki untuk menulis blog. Wah.. dah lama tak update blog jadinya nak update semula memang berdebar jugak la. 

Untuk projek kali ini, kami peserta yang terlibat dikehendaki untuk update dua entri sepanjang tempoh dua minggu projek ini berjalan. Bukan itu saja, kami dikehendaki untuk letak kan sekali link entri partner yang telah diberi di alam setiap entri blog kami. Daripada projek ini la saya mula untuk update blog kembali. 

Mencabar sangat sebab rasa nak menulis tapi belum ada idea nak menulis. Tapi saya bersyukur sangat kerana group peserta yang terlibat kali ini sangat sporting dan saling membantu antara satu sama lain. Bila buat beramai-ramai rasa sangat bersemangat ye. Rasa tak sabar nak habiskan entri setiap hari 

Nak tengok  entri saya sebelum ini untuk projek blogmegashaklee, boleh tengok link di bawah 

Intermittent Fasting

Set Kurus Shaklee

Bestnya bila join program ini, sekaligus saya dapat kenalan baru, dapat idea baru untuk menulis dan dapat menyusun idea dengan lebih baik. Seronok bila ada master-master upline yang sudi untuk mengajar kami berkaitan blog. Yang ni daripada tak pandai menulis blog terus pandai cepat la untuk menulis. 

Dan yang paling menarik, dengan update blog mengikut entri yang diberi setiap peserta diberikan hadiah. Hebat sangat master-master upline sebab sudi untuk berikan hadiah kepada semua peserta yang terlibat. Untuk saya, alhamdulillah dapat hadiah Nutriferon vitamin kegemaran anak-anak. 

Secara tidak langsung dengan menyertai aktiviti sebegini, dapat la saya update blog selalu dan makin bersemangat daripada sebelum ini . 

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleebatucaves



No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com