Pages

9 March 2023

Puasa Jadi Mudah Dengan Set Puasa Shaklee

Ramadan tiba.. ramadan tiba..


 


Bila dah start dengar bunyi macamni maknanya  tak lama lagi aje kita nak berpuasa. Syukur alhamdulillah sekali lagi kita dapat berpuasa di bulan Ramadan. 

Seronok bila ingat kenangan bulan puasa ini. Berbuka bersama-sama, kemudian terawih beramai-ramai di masjid dan bangun untuk bersahur. Macam-macam ragam la kiranya. Boleh dikatakan sepanjang bulan puasa ini memang perlukan tenaga dan energi yang lebih daripada hari biasa terutamanya mak-mak yang uruskan anak-anak kecil 

Tapi jangan risau ye dengan Set Puasa Shaklee, ramadan kali ini akan jadi lebih mudah dan senang. Untuk tahun ini, Shaklee ada keluarkan Set Puasa yang mengandungi ESP+Cinch Shakes Coklat + Performance Drink Lemon Lime. Tiga kombinasi dikatakan sangat ideal untuk membantu mereka yang sangat sibuk tapi dalam masa yang sama untuk kekal aktif bertenaga sepanjang hari puasa. 



ESP- Membantu untuk kekal bertenaga sepanjang hari berpuasa

Cinch Shakes - Membantu untuk kenyang yang lebih lama dan tidak mudah berasa lapar sepanjang hari.

Performance Drink Lemon Lime - Membekalkan tenaga yang segera dan berterusan. Mencegah dehidrasi / kehilangan air dari badan. Menghilangkan rasa haus selepas berpuasa seharian.

Bukan setakat promo set 1-2-3 ini sahaja yang shaklee bagi, ada lagi promo Cinch Shakes Twin pack yang mana anda boleh pilih perisa pilihan. Ada tiga perisa yang ditawarkan iaitu Chocolate, Vanilla dan Latte. Yang tak suka rasa plain macam ESP boleh la cuba Cinch Shakes ni

Cinch Shakes ini memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan sesuai diambil ketika sahur. Yang tak suka sahur dengan makan nasi, boleh jadikan Cinch Shakes sebagai pilihan 

Untuk saya, setiap kali berpuasa mesti kena ada ESP sebab saya adalah pengguna setia ESP. Menu kegemaran saya adalah ESP + Kurma. Memang kenyang lama ye saya boleh katakan. Minuman ini memang suami dan anak-anak pun join sekali. Boleh saya katakan inilah menu sahur saya sepanjang bulan puasa ini 


Saya juga memang waktu berbuka akan bancuh air Performance Drink sebagai hidangan untuk seisi keluarga. Bancuh air performance drink dengan letak lemon sikit atau limau, memang sedap la minum sejuk-sejuk tu. Lepas tu kan kita nak terawih takdela rasa lemau sebab kenyang makan kan. Siang hari saya sendiri tak rasa haus sangat. 

Jujurnya dengan set berpuasa shaklee ini memang memudahkan puasa saya sekeluarga. Jadi anda pun boleh rasai pengalaman ini dengan sey yang saya cadangkan. 

Kalau anda nak tahu pengalaman rakan-rakan saya yang lain berpuasa dengan set berpuasa shaklee ni boleh klik di entry set berpuasa shaklee ini. 

Nak dapatkan kesemua vitamin ini dengan cara yang   mudah dan senang? Boleh hubungi Balkis di sini : 

 Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390 atau klik dekat link wasap di bawah 


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleebatucaves


No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com