Pages

11 March 2023

Pengalaman Best Dapat Duit Raya Awal dari Shaklee

Tak lama lagi aje kita bakal berpuasa. Sudah tentu persiapan untuk menyambut ibadah Ramadan sedang rancak dilakukan. Nak fikir menu berbuka, menu bersahur lagi dan bagi yang bekerja sudah tentula kena pandai untuk susun atur masa sepanjang bulan puasa ini. 

Jangan risau, untuk memudahkan ibadah puasa, boleh dapat Set Berpuasa Shaklee di sini. Jemput juga baca entry sebelum ini saya pernah kongsikan pengalaman saya bersama Set Berpuasa Shaklee. Mudah sungguh ye bulan puasa saya sebelum-sebelum ini 



Cukup aje sebulan kita berpuasa, maka tibala kedatangan Bulan Syawal di mana kita bakal menyambut Hari Raya pada bulan April nanti. Masa inila banyak sangat keperluan yang nak beli kan. Baju raya untuk keluarga, kuih raya, duit raya , masak-masak untuk tetamu yang datang dan semua itula perlukan perbelanjaan yang agak besar .

Ha... belum lagi termasuk dengan kos balik ke kampung ye. Bagi yang tinggal jauh seperti Sabah dan Sarawak tentula memerlukan kos yang tinggi memandangkan tiket kapal terbang pun bukanla agak murah sekarang ini. Kalau tidak mempunyak kewangan yang stabil boleh agak pening untuk penuhi keperluan ini. 


Tapi sejak saya konsistent dengan bisnes Shaklee, alhamdulillah sedikit sebanyak dapat membantu saya menyambut Hari Raya dengan suasana yang lebih selesa. Syukur ye bila dapat duit raya awal setiap kali menjelang Hari Raya daripada Shaklee. Dapat bagi duit raya lebih kepada keluarga dan anak anak buah di kampung. Sudah tentu Hari Raya anak-anak la yang paling seronok sekali kan. 

Dengan duit raya dari Shaklee, dapat meringankan bebanan kewangan kami sekeluarga. Seronok ye bila ada extra income income setiap bulan. Bisnes pun mudah aje dari rumah dengan produk yang disediakan. Kadang nak pergi bercuti pun senang tak kalut nak fikir duit cukup ke tak.

Apa yang menarik mengenai duit raya shaklee ini, ianya tidak ada jumlah yang tertentu. Jumlah duit raya pula bergantung kepada jualan  yang kita buat pada bulan tersebut. Kalau rajin maka hasil memang gempak habis la. Ada rakan-rakan bisnes saya yang lain mampu dapat duit raya sehingga mencecah lima  angka sebulan. Menarik bukan? 

Mungkin ada yang nak dapat duit raya macam saya juga anda pun boleh lakukan. Proses hanya sama setiap seorang iaitu konsisten. Kalau konsisten memang boleh dapat hasil setiap bulan. Tak percaya?? Saya kongsikan di sini pengalaman rakan bisnes saya lain mengenai duit raya dari shaklee 

Bagi mereka yang ingin mencari duit raya masih sempat lagi bersama dengan team saya untuk kita sama-sama buat duit raya pada bulan depan. Semoga raya kali ini dapat memberikan kenangan yang indah untuk kita dan keluarga 

Nak buat bersama-sama bisnes ini , boleh contact saya di sini ye : 

 Talian / Whatsapp / Telegram : 0192463390 atau klik dekat link wasap di bawah 


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleebatucaves


No comments:

Post a Comment

Siti Balkis Official Blog © . Designed by MaisarahSidi.com